Een week geleden maakten we een uitstapje naar Utrecht. We gingen eerst naar het Catharijneconvent en vervolgens naar het Centraal Museum. Bij beide viel mij op dat er weinig werk was gemaakt van bewegwijzering. Als je alles zou willen zien wat tentoongesteld was werd je daar niet bij geholpen. Er was geen route uitgezet, de vertrekken waren zelden genummerd, en een plattegrond kregen we ook niet.
Niet inspirerend.
Daarna gingen we naar de Brasserie Goeie Louisa van restaurant Karel V. Veel te duur voor wat ze boden.
Daarna liepen we naar het Jaarbeursgebouw. Onderweg brak mijn schoenzool door midden, en het achterste deel viel er af. Ik probeerde nog een poosje te lopen op het teenstuk, maar dat beviel toch niet.
Toen hebben we het afgebroken stuk in de sok gestopt, en voet plus sok in de rest van de schoen.
Het ging erg lastig, maar het liep best prettig!
Een mailtje gestuurd naar van Haren: is dat normaal? Antwoord: nee, dat is niet normaal. Ga naar het dichtstbijzijnde filiaal en ze zullen jullie helpen.
Dus wij naar Soest, want daar is het dichtstbijzijnde filiaal van van Haren. Na veel gepraat gaven ze ons 10% korting op onze volgende aankoop. Royaal!
woensdag 21 september 2011
Uitstapje naar Utrecht.
Labels:
Catharijneconvent,
Centraal museum,
Goeie Louisa,
schoen,
Utrecht,
van Haren
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten