Een poosje geleden besloten we ons voor tien weken op de Zaterdag-editie van de Volkskrant te abonneren. Toen de tien weken om waren, werden we gebeld of we verlenging wilden. We klaagden dat we één weekend de krant dagen te laat hadden gekregen, en ons werd toegezegd dat we een extra krant zouden krijgen.
Toen we die niet kregen, belden we op om te vragen waar die krant bleef.
Ons werd verteld, dat die toezegging gedaan was door iemand van een (anoniem) callcenter, en dat de Volkskrant niet op de hoogte was, want het stond niet in de computer.
Het lijkt mij een interessante mogelijkheid om mensen op te lichten.
Je laat mensen van een callcenter allerlei dingen beloven, en als de klanten klagen weet je nergens van, want het staat niet in de computer.
Dat laatste hebben we ook bij de KPN meegemaakt: bij klachten worden ons dingen beloofd, en als we daaraan refereren weten ze nergens van, want het staat niet in de computer.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten