vrijdag 23 april 2021

Ziggo - abonnement opzeggen.

Vorig jaar augustus klaagden we bij Ziggo dat internet langzaam en onbetrouwbaar was. We kregen een apparaat toegestuurd, maar dat hielp niet en we stuurden het terug. Expliciet werd afgesproken dat het oude abonnement voortgezet werd. Nu hebben we het abonnement opgezegd, en we kregen een brief dat we zelf moesten uitzoeken wanneer ons abonnement afliep. Ziggo gebeld, augustus kregen we te horen. En dat kon niet worden aangepast werd ons verteld. Nog eens gebeld, nu werd vastgesteld na veel gepraat dat wij het abonnement per maand konden opzeggen. Om bevestiging per brief of per email werd gevraagd, want ze zouden best eens een boete willen innen, en dat moet je voorkomen. Een mail sturen zou gebeuren. Niet dus. Opnieuw gebeld, zelfde verhaal. Weer om bevestiging gevraagd, weer niet gekregen. En gisteren nog eens - zelfde resultaat. Afspraken hoeven ze daar blijkbaar niet na te komen.

Geen opmerkingen: