Al weken voor we echt gingen verhuizen probeerden we Internet te regelen. We begonnen met Ziggo, want daar kon je drie dingen in één krijgen: telefoon, t.v. en internet.
We gaven ons op via een tussenpersoon, die we op Internet vonden.
We kregen geen antwoord. De tussenpersoon gebeld, en die begreep het ook niet.
Maar toen we echt gingen verhuizen, en we nog steeds niets van Ziggo hadden gehoord, annnuleerden we de aanvraag, weer via de tussenpersoon.
Toen we een paar maanden in ons nieuwe huis woonden hoorden we eindelijk wat van Ziggo.
Ze zouden een pakket sturen dat wij moesten installeren, en dan hadden we Internet.
We vertelden hun, dat onze aanvraag al meer dan drie maanden geleden gedaan was, en omdat we niets van ze hoorden de aanvraag hadden geannuleerd, en een andere provider hadden gezocht. Het pakket werd ons niet toegestuurd, maar het abonnementsgeld werd wel van onze rekening afgeschreven. Dat draaiden wij dan weer terug. Dat leverde boze brieven en dreigementen van de kant van Ziggo op, maar na een half jaar zijn ze daarmee opgehouden.
Veel mensen hebben soortgelijke ervaringen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Dit moet je er nog bij hebben bij zo'n verhuizing. Verhuizen is toch al een hoop werk en stress en dan nog Ziggo die weer eens behoorlijk faalt! Bij welke andere provider zijn jullie uiteindelijk gekomen?
Een reactie posten