maandag 15 april 2013
Nota van PN
Ongeveer een jaar geleden kregen wij een rekening van KPN voor internet diensten. De naam was fout, er stond de naam van een apotheek hier in de buurt op, maar het was ons adres. We gaven de kennelijke vergissing door aan KP en de apotheek.
Een poosje later kregen we een nota met dezelfde naam en nu met een dreigement. Bij niet betalen zouden ze ons afsluiten van internet. Aangezien ons adres op de envelop stond zou dat kunnen betekenen dat ze ons zouden afsluiten, want wij hebben ook een internet abonnement bij KPN. Weer werden apotheek en KPN op de hoogte gebracht, nu in iets scherpere bewoordingen.
Uiteindelijk is de zaak rechtgezet.
Maar vorige week kregen we een email als reactie op de email van bijna een jar geleden.
Ik citeer:
In verband met een grote achterstand in de afwikkeling van klachten hebben wij besloten uw melding niet inhoudelijk te bekijken en factuur 421216334 te crediteren. U zult binnen enkele dagen creditfactuur 422020742 ontvangen.
En daarna kregen we een brief waarin stond dat het betreffende bedrag teruggestort zal worden.
Op de bankrekening van de apotheek!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten