zaterdag 12 mei 2012

Ziggo

Sinds ongeveer een mand hebben we TV van Ziggo. Niet alle zenders doen het, maar daar hebben we andere voor. Als we Nederland 1 willen zien moeten kanaal 901 kiezen, want kanaal 1 geeft een bibberend beeld. Maar sinds vanavond kunnen we alleen naar Nederland 1 kijken. De man van de helpdesk wist alleen te melden dat we gedeactiveerd waren. Hij wist niet waarom, en kon er ook niets aan doen. Hij vond dat we maar een goed boek moesten lezen, of uitgaan. Het geeft toch te denken: één of andere idioot bij Ziggo deactiveert de verkeerde klant, want zoiets zal het wel zijn, en er is niet meer aan te doen, want het is weekend. En je moet betalen om een klacht door te geven, en al maar cijfers invullen. Maar het is zoals mijn schoonvader altijd vertelde: "In een dorp waren twee slagers. Ze waren beide slechte slagers. De klanten liepen van de ene naar de andere, maar die was even slecht." Zo gaat het hier ook. KPN is geen haar beter.

Geen opmerkingen: