maandag 19 oktober 2009

Cheaptickets(2)

We hebben tickets geboekt naar Australiƫ, via cheaptickets.nl. Gisteren hebben we geprobeerd electronisch in te checken. Het is een vlucht in twee stappen - we gaan eerst naar Londen, waar we moeten overstappen. Eerst de vlucht naar Londen, met BA, inchecken. Dat gaat niet, want op het scherm waarop je moet aangeven wie je wilt inchecken wordt er een reclame over de aanclickbox heen gelegd! En bij de vlucht Londen -Sydney wordt vermeld dat je niet electronisch kan inchecken.
De helpdesk gebeld. Gaat vlugger dan de vorige keer. Ze weet ons te vertellen, dat we bij de BA-site wel electronisch kunnen inchecken, en voor de vervolgvlucht bij Qantas moeten zijn. Daar kunnen we wel electronisch inchecken.
Bij BA lukt het, bij Qantas niet.
Weer de helpdesk gebeld. Nu wordt ons verteld dat we bij Qantas niet electronisch kunnen inchecken, maar dat zoals vroeger op Schiphol moeten doen. Wat een bedrijf!
Straks staan we op Schiphol. Ik ben benieuwd!
[Later]: Ging niet op Schiphol, moest in Londen. De service is dus minder geworden, vroeger kreeg je op Schiphol ook de boarding pass van de vervolgreis.

Geen opmerkingen: